Välkommen till Finjas Kundportal

  • Logga in på kundportalen.finja.se.

    LOGGA IN

    I vår Kundportal hittar du e-handel, prislistor, beräkningsprogram och mycket mer i en helt ny användarvänlig plattform. Kundportalen är tillgänglig för våra avtalskunder och vi hoppas att den ska förenkla och skapa mervärde för er. Kundportalen uppdateras kontinuerligt med unik information till dig som avtalskund.

  • Öppet hela sommaren!

    Finja kundservice har öppet som vanligt 07.30-16.30, din beställning via vår E-handel i Finja Kundportal eller EDI kan läggas dygnet runt.

    Alla lagervaror produceras och levereras under hela sommaren. Beställningsvaror kantelement/färgat murbruk 25kg/ädelputs 25kg beställs senast 6:e juli, cellplast/block/balkar senast 11:e juli och torrbruk storsäck/torrbruksbehållare från Hässleholm beställs senast 20:e juli för normal leveranstid. Order därefter på beställningsvaror levereras snarast efter vecka 32.

    Vår utlastning öppnar 07.00 under v27-31, övriga veckor lastar vi ut gods som vanligt 06.00-15.30.

  • Vad innehåller Kundportalen?


  • Se gärna vår introduktionsfilm och kika i vår folder. När ni loggat in i Kundportalen kommer ni att finna mer detaljerad information och en användarmanual.

  • Vanliga frågor & svar


     

    • Jag behöver hjälp med att använda Kundportalen?
      Använd gärna vår användarmanual. Finns det fortfarande tveksamheter, vänd dig till din Finja-säljare som hjälper dig vidare.
    • Jag kan inte logga in? 
      Vänligen testa att använda funktionen Glömt lösenord när du försöker logga in. Ett nytt lösenord kommer att skickas till angiven e-postadress.
      • Den angivna e-postadressen finns inte registrerad? 
        Om du är en vanlig användare kan du kontakta Superuser på ditt företag för uplägg av ny användare. Om du är en Superuser kan du kontakta kundserviceavdelningen via e-post på order@finja.se eller ring oss på 010-455 21 21.